0902 331 222

Čo je horúca jóga?

Fixne daná zostava nemeniacich sa jógových pozícií v miestnosti, kde sa teplota pohybuje okolo 38 - 40 stupňov Celzia. Základným benefitom je flexibilita, ktorá je ĺahšie dosiahnuteľná v teplom prostredí. Pri vyššej teplote sa telo rýchlejšie prekrví, čo má veľmi pozitívny vplyv na pružnosť pokožky, uvoľnenie svalstva, rýchlejšie spaľovanie kalórií, odbúravanie celulitídy. Miestnosť je vyhrievaná infračervenými panelmi, pričom sú všeocne známe blahodárne a liečivé vplyvy infra žiarenia na pokožku a odbúravanie tukov.

Ako sa pripraviť na horúcu jógu?

  • Pite vodu pred, po a počas vyučovania.

Najlepšie je hydratovať veľa pred a po cvičení na prípravu a doplnenie vody, ktorú stratíte

  • Necvičte s prázdnym žalúdkom

Aj keď po jedle sa neodporúča ísť na horúcu jogu, nemali by ste prísť s prázdnym žalúdkom, jedzte plnohodnotne počas dňa, avšak najneskôr 2 hodiny pred lekciou

  • Poznajte svoje telo.

Ak je to vaše prvýkrát pokúste sa uvoľniť a nerobte príliš veľa naraz. Rovnako ako akýkoľvek druh cvičebného tréningu, mali by ste budovať vašu cestu. Maratónski bežci nezačínajú bežať hneď 26 míľ začínajú malými krokmi.

Čo si so sebou priniesť?

Joga- matku, vodu, 2 ks uterákov a dobrú náladu ????,oblečenie sa odporúča pohodlné, pokojne aj plavky.

Kedy sa horúca joga neodporúča?

  • Ak máte nejaké zranenia, výrazne obmedzujúce flexibilitu
  • Ak máte citlivosť na teplo alebo akékoľvek chronické ochorenia
  • Ak ste tehotná
  • Ak máte príliš vysoký tlak, prípadne srdcovo-cievne ochorenia